2013. szeptember 14., szombat

Ugye keresel majd magadnak egy rendes munkát?

Tuti, hogy te is végig fogod ezt hallgatni :)

Kép: freedigitalphotos.net/Michal Marcol

Tökjó, hogy belekezdtél ebbe a vállalkozásba! Megmondom őszintén, hogy amikor először elmondtad, hogy mit akarsz csinálni, csak szánakozva mosolyogtam. Mit akar ez a szerencsétlen? Vállalkozni? Magyarországon???? Kinek akarsz itt eladni, úgysincs pénze senkinek.

Még a válság előtt sem lett volna sok értelme, nemhogy most, itt Magyarországon igazából nem érdemes csinálni semmit. Úgyse sikerül. Jó, hát kezdjél bele, mit bánom én, aztán majd megtanulod a saját bőrödön, hogy kár próbálkozni, elbaltázol pár ezer forintot, dehát a te pénzed, azt csinálsz vele, amit akarsz. Munka mellett csinálod, mindegy, ha belebuksz, úgyis ott van a fizetésed, szerencsére.

Né, milyen szép honlap, tényleg te csináltad? Nahát, te ilyet is tudsz? Nézzenek oda. Szép, tényleg szép. Aha, és ez a tanfolyam? Érdekes, de ki fog erre jelentkezni? Figyelj, tényleg nem azért, de...én nem jelentkeznék rá, az tuti! Jó, hát te tudod, csináljad...(hátha szerencséd lesz, aztán valami hülye jelentkezik rá, de szerintem ne nagyon számíts erre...)

Micsoda, hogy máris jelentkeztek??? Ennyien? Nahát, ki gondolta volna. (Mennyi hülye ember! Képesek jelentkezni ilyesmire? Hát én nem jelentkeztem volna. Igaz, hogy nincs is szükségem erre a szolgáltatásra, minek tanuljak álláskeresést, amikor egész pontosan 586 éve dolgozom ugyanannál a cégnél; de mégiscsak nonszesz, hogy valaki vevő az ilyesmire...Mik vannak....)

Jó, hát csinálod, látom, hogy bevételed is van belőle, tök jó, már elhiszem, hogy ha elég kitartóan dolgozol, akkor sok mindent elérhetsz, még akár meg is élhetsz belőle.

De azért, ha majd elég pénzed lesz, meg már jól fog menni ez az egész vállalkozás, akkor ugye keresel magadnak végre egy rendes munkát...?


2 megjegyzés:

Van véleményed? Ne tartsd magadban, oszd meg velem, velünk! KÖSZI :)