2013. május 16., csütörtök

Insomnia

...vagyis álmatlanság.


Ő nem szenved tőle

Számomra valahogy mindig evidens volt, hogy egy alkalmazott ledolgozza a napi 8 (9,10...annyi, amennyi) óráját, utána hazamegy, és másnap reggelig nem is gondol a munkahelyére (vagy ha mégis, akkor nem szépeket). Viszont a vállalkozó az napi 24 órából legalább 25-öt a vállalkozásával foglalkozik, ötletel, agyal, honlapot készít, e-mailekre válaszol, árlistát ír stb. ki mivel foglalkozik éppen.

Egy idő után az ember eljut oda, hogy már tényleg minden percben csak a biznisz foglalkoztatja, még akkor is, amikor pihennie kellene. Lefekszel aludni, de az agyad nem áll le, hanem pörög tovább, lelőhetetlenül. Ennek lesz aztán az eredménye a több hétig tartó akut nemalvás, ami egy idő után elég kimerítő tud lenni.

Na, én most vagyok ebben a fázisban: több hete napi 3-4 órákat alszom, ÉN, aki mindeddig egyszerűen használhatatlan voltam akkor, ha 6 óránál kevesebbet aludtam. Ezt is megértük :)
De mit tehet az ember, ha a lelkesedés nem hagyja pihenni, mert minden nem ébren töltött perc elvesztegetett időnek tűnik?

Azért nem szabad ennyire túlzásokba sem esni, tudom. Megyek is aludni. Ha kisebb csoda történik, akkor még ma ágyba kerülök :)

(Ápdét: ja, ágyba kerültem hajnali 4-kor.)

I can't get no sleep
I can't get no sleep
I need to sleep, although I get no sleep
I need to sleep, although I get no sleep



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Van véleményed? Ne tartsd magadban, oszd meg velem, velünk! KÖSZI :)