2013. május 3., péntek

Különvélemény: Anyád!



Villámsebességgel járta be az internetet a fenti reklámvideó, amelyet anyák napjára készített a Viragneked.hu virágküldő cég. Rengetegen megosztották Facebookon is, és a kommentekből ítélve meglehetősen vegyes a fogadtatása.

Ami engem illet: nekem nagyon tetszik ez a reklám. Amikor először láttam, figyeltem a szereplők arcát, és persze próbáltam leolvasni a szájukról, hogy mit is mondanak, ami igazán nem volt nehéz. Az előkészítés után érkező váratlan csattanó egyszerűen zseniális.

Nem értek egyet azokkal, akik fel vannak háborodva. Ilyeneket olvasok: "ezzel az édesanyákat alázzák meg" (WTF?), "vulgáris" (ne már, a 21. században élünk, nem pedig a 12. században egy kolostorban), "mit tanulnak a gyerekek ebből?" (kedves anyuka, ha én egyszer elmesélném, hogy mi mindent tanul az a gyerek, amire ön még álmában sem gondol...) és hasonlók.

Jól sikerült tehát a reklám, és ami a legfontosabb a cég számára, hogy ez nem egy egyszerű imázsreklám, ahol utólag már senki sem emlékszik a cég nevére, hiszen a meghökkentő befejezés szinte már beleégeti azt az agyakba. Mindenki erről beszél, ezen vitázik, ezt osztja meg az ismerőseivel, és ki tudja, közben még talán kedvet is kap ahhoz, hogy valóban küldessen egy csokor virágot az édesanyjának. És ha már billentyűzetet ragad az illető ez ügyben, mi más jutna az eszébe, mint az, hogy viragneked.hu?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Van véleményed? Ne tartsd magadban, oszd meg velem, velünk! KÖSZI :)